Jump to content

Blog Anny

  • entries
    120
  • comments
    0
  • views
    2,824

Spyware -_-" Pls Bewear Grrrrr


Anny

135 views

Today my Aunt told me that I got a phone bill. It's Oversea Call to Newzealand ... But guess what I don't know anyone from newzealand and never use oversea call to phone anyone in oversea ( only my mom ) but not Newzealand for sure. So I fingure that This phone bill would be a call from Spyware A website that pop up to my pc everyday for 2 weeks and ask me to Click yes and show me that if i click 'yes' they will cost me for their service But what service they give me ? Pop up free of charge? Send me A Young handsome guy with longgggggg Legs ? LOL

I was dowland a program from a website 2 weeks ago I just wanna see if this program work good and if it cool.-_-" but I did not use it yet and then This spyware happend to me. This 2 website will pop up to my PC everyday

1. www.Advnt01.com

2. www.netvenda.com

and then will dial up to somewhere with a lot of number ( I heard it ) Tid Tid Tid Tid Tid Tid Tid LOL Then i heard connecting sound like it's going to connect to internet service or something but more longer Then I think this is not gonna be good So I unplug my telephone line from pc and that sound gone. I heard about this before but never happend to me But today I m very very want to kick my ass and say why i was so lovely like this. Pay with nothing that I did not use and what for ? Is this ever happend to anyone? I don'wanna pay that phone bill coz i did not use it *Sigh*

Now that website already remove from my pc i guess coz i got a program from IT staff at my work to remove it and i haven't see it for 3-4 days now But today phone bill come to stress me. I have no choice anymore? whaaaaaaaaaa *_ * " Hope my story would help you to beware and not download a program without thinking na ka.

Have a nice night fundee ka my friend & have a good day Im trying to lick Oops! Kick my ass for how lovely i was about this lol Take care See you soon Jub Jub ^ _ ^ "

Post by Anny Sweeites xoxoxox

0 Comments


Recommended Comments

Today my Aunt told me that I got a phone bill. It's Oversea Call to Newzealand ... But guess what I don't know anyone from newzealand and never use oversea call to phone anyone in oversea ( only my mom ) but not Newzealand for sure. So I fingure that This phone bill would be a call from Spyware A website that pop up to my pc everyday for 2 weeks and ask me to Click yes and show me that if i click 'yes' they will cost me for their service But what service they give me ? Pop up free of charge? Send me A Young handsome guy with longgggggg Legs ? LOL

I was dowland a program from a website 2 weeks ago I just wanna see if this program work good and if it cool.-_-" but I did not use it yet and then This spyware happend to me. This 2 website will pop up to my PC everyday

1. www.Advnt01.com

2. www.netvenda.com

and then will dial up to somewhere with a lot of number ( I heard it ) Tid Tid Tid Tid Tid Tid Tid LOL Then i heard connecting sound like it's going to connect to internet service or something but more longer Then I think this is not gonna be good So I unplug my telephone line from pc and that sound gone. I heard about this before but never happend to me But today I m very very want to kick my ass and say why i was so lovely like this. Pay with nothing that I did not use and what for ? Is this ever happend to anyone? I don'wanna pay that phone bill coz i did not use it *Sigh*

Now that website already remove from my pc i guess coz i got a program from IT staff at my work to remove it and i haven't see it for 3-4 days now But today phone bill come to stress me. I have no choice anymore? whaaaaaaaaaa *_ * " Hope my story would help you to beware and not download a program without thinking na ka.

Have a nice night fundee ka my friend & have a good day Im trying to lick Oops! Kick my ass for how lovely i was about this lol Take care See you soon Jub Jub ^ _ ^ "

Post by Anny Sweeites xoxoxox

Link to comment

P'nee 800 baht can get a sexy bikini duay LOL ^ _ ^ everyone can help ka just give me 1 baht / person LOL so 800 ppl i can get 800 baht laew hihihi

Loknar : Thank you ka I already get that program but can't remove it anyway ka :)

Link to comment

xnine : Format my hard disk ? How about a thousand of my picture? LOL I want too but maybe will see if it will happend again this week thanks ka

Link to comment

how much ka? is that big amount? I just have heard same case from someone i know.. but i dont know how it can be happened.. scary! thx god my home no. can call over sea.. hahaha

Link to comment

I have heard about this scam - it's a bunch of sheep in New Zealand operating. They government tried to sue - but the're only a bunch of sheep, so no luck:)

Link to comment

Those bloody sheep again....bugger....Anny ...can you let me know the phone number in NZ and I will trace it....there have been articles in the paper about scammers operating from here. It's a small place and we can get the sheep to flush them out........

Link to comment

Loknar : Thank you ka :)

Oiy : it cost me about 800 baht something ja If i was not unplug phone line from pc woudl pay more i guess

somtam : Thanks ka will try :D

Porpor : LOL nong porpor mai aww dai mai hihihi

Maicowjai : Don't think so

Ngairo : suure I will Pm you later I need to get the phone bill from Aunt first Thanks for your help ka :D

Link to comment

Hey anny what i sugget when switch on on PC just unplug your phone line :) "pood len na"

No need to Format la just d/l the adware then upgrade the difinition virus then u r safe to use...

After D/loading just scan all ur Harddisk...

Microsoft also provide aAntiSpyware program...

Link to comment

Hello Sexy Anny,

Are you sure that bill cost from you dialed that spyware. before you pay off any money call CAT / TOT ( which invoiced you ) that how this happned they will check for you may be you have to issue letter to them etc. It happenned to me once for a phone call bill about 13 min. to China. I denied to pay becaused i did not do it ( even miss alots 1 or 2 min. is enough hehehe ) 800 B .. wow..Big amount na.

Link to comment

Yes Tudtu is right.. you have some customer rights. The phone company should protect you against it. Just say you never made these calls, you don't know anyone in NZ. And if they ask about your computer, say you don't know but that you will send your PC to an expert for checkup.

However you don't need any expert, just get the anti-spyware adaware I told you about. Microsoft software is also free but arguably not better because it is very recent (adaware has more experience).

I just read a funny hacker story if you are a nerd. Its about the worst hacker ever on IRC: http://www.totalillusions.net/forum/index.php?showtopic=328&st=0

Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...