Jump to content

aomlovely

OG
  • Content Count

    2,777
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by aomlovely

  1. Hot Pink All night long, I thought about you. I'm even dreaming while awake, lost to hot pink thoughts of you. No matter where I go, no matter how near or how far, I can't stop hearing the beat of your heart. I can picture us together, in a field of hot pink irises. I can feel the heat and the power of our passion. As you take me into your arms, the world fades around us, and I'm lost to the taste of your sweet lips. My fever for you, is burning me up inside. I can see us... you and I. As night falls, so cold and dark, I'll be thinking of you again. I'd drive all nigh
  2. LOL Good job Paul.....He look younger immediately! (^^)
  3. <RocketPub> : you are so funny !! as me hahaha <Rob> : you must go to see her in photo album. : P <BrownSugar> : Khob Khun ka <hollyhollyxxx> : My baby in law?? lol find for me one <MikeAussieGuy> : Me or Parrot?? <khun_lung> : Khob Khon na ka Khun lung ; )) <0_magicpotion_0> : Posted by Nelis [ 8 August 2006 | 9:22PM ] The Song is Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow/What A Wonderful World <justmyself> : Thx naka hihihi <Nelis> : Thx for your answer ka, Nelis ) <miss_love> : Thx ja Nong Sao.....But I LOVE SOM TAM,
  4. Thx for comments, everybody.......I hope we can join it again one day!!
  5. <Periboea> : haha I'm glad that you like it(song)? lol <wallace> : I think your thai good more than my parrot, wallace <RocketPub> : Oh He can't speak english so you better than. <john12492002> : Your girl said "I don't like a parrot" lol <Smilysiam> : hahaha Yes, but you were very fast to left a comment too ) <Rob> : awwwwwww you like only music, huh?? lol <MikeAussieGuy> : Don't you wanna have one?? tell me i will bring it to you. lol <A0mmy> : Thx ja, I will tell him <Chicagos_Lover> : your guy wanna have one.... <WHISKERS> Thx
  6. I would like to show!!! "My Lover's VIDEO" I HOPE YOU ENJOY WITH MY PARROT'S VIDEO... HIS NAME IS "KEAW" SURELY! HE CAN SPEAK THAI BUT "NID NOI" AS YOU!, MY FARANG FRIENDS LOL my edit helper by " i_love_som_tam" really thanks for your kindness,RON
  7. I would like to show!!! "My Lover's VIDEO" I HOPE YOU ENJOY WITH MY PARROT'S VIDEO... HIS NAME IS "KEAW" SURELY! HE CAN SPEAK THAI BUT "NID NOI" AS YOU!, MY FARANG FRIENDS LOL my edit helper by " i_love_som_tam" really thanks for your kindness,RON
  8. wow GOOD JOB & nice pics ja my friend )
  9. wowowowowow I'm very JEALOUS you both, my friends......John, Don't for get to bring a guy for me too ( but...He must be a nice guy...lol )
  10. oh good job! my friend....I thought you fall in love with new one camera hahaha (HEY!! but don't forget me na yah)
  11. aomlovely

    gulivers

    good to see you too ka
  12. aomlovely

    look out wallace

    u got one voted from me too lol
  13. I'm agree with wallace " Learn from the past, plan for the future but live your life to fullness TODAY ~ " hope you doing well ; ))
  14. Thx everyone & nice to meet you all ; ))
  15. My eyes get blur lol
  16. HIHIHIHIHI WoW Kool....ThePunisher>>>> Where is my pic at GULLIVER!!!!
  17. <basbkk, ghee, WHISKERS, thelostring, desmo996> : Thx ka...I hope you all have a good weekend too ka <wallace> : Don't forget to invite me lol I won't give you a microphone.
  18. <wallace> : So pity!! we didn't have time much to go to KARAOKE because after that we went to another event at Guliver.
  19. <?xml:namespace prefix = spaces /> Some pics from "Bend'n Strike" Event AT SIAM PARAGON (Sorry if somebody went to MBK. We just changed place) Of course!! That was fun but don't ask about score lol I didn't make a pics much at bowling because we were serious in the games...hahaha  Sizzler at MBK>> Bowling at SiamParagon>>
  20. <?xml:namespace prefix = spaces /> Some pics from "Bend'n Strike" Event AT SIAM PARAGON (Sorry if somebody went to MBK. We just changed place) Of course!! That was fun but don't ask about score lol I didn't make a pics much at bowling because we were serious in the games...hahaha  Sizzler at MBK>> Bowling at SiamParagon>>
  21. Waiting for ThailandFriends Version 3 in about two to three months....55555 MikeAussieGuy : nice to see you around ; ))
  22. Dr_Sassy : hahaha cheer up...you will be the first of TOP 50 again soon ka
×
×
  • Create New...